Friday 25 October 2013

Semalam Punya Cerita

Malang tak berbau . Pernah dengar tak peribahasa ni . Mestilah korang tahukan . Kalau malang berbau pasti kita akan tahu apa yang akan berlaku . Menyesalnya , erghhh . Kalau boleh nak rendam muka aku kat milo ais depan aku ni . Boleh pulak dorang jerit-jerit kat sini . Tengok bola tu senyap jelah . Bukan korang yang main . Erghhh . Nak je aku maki sorang-sorang time ni .

Haritu aku kena saman . Parents aku tak tahu pun aku kena saman , malas lah nak jujur ni . Lagipun aku boleh bayar sendiri kot . Bukan guna duit dia . Erghh . Yang nak memarah aku kenapa . Tak apa , aku kuat . :D . Tengok oranglah . Sekiut-kiut aku pun still boleh angkat 3 lori tau . Jangan main-main . Bukan berlagak lah . Saja nak bagi kau takut dengan aku . Pagi ni awal gila aku kena kejut . Ayah aku memarah . Tapi aku buat tak tahu je . Berbekalkan HTC dan Earphone untuk mengelakkan bosan mendengar ceramah yang tak perlu dibayar . Aku pasang lagu Cup Song tu kuat-kuat then main Candy Crush . Nampak tak kedegilan disitu . Hahaha .

Yang saman tu tak apa lagi , dah lah aku kena naik KL bayar saman , tak pasal-pasal aku tak dapat datang Majlis Perpisahan Kawan aku Najwa . Kiterang kenal dah lama . Dari darjah 5 lagi . Lamakan . Hmm , Sedih pun ada , tapi tengok gambar dorang makan kat KFC rasa rugi pun ada jugak . Hehehe . Tak apa , next time we meet and hang ramai-ramai . Alah , one year lagi nak tamatkan sekolah . And aku pun akan pindah and duduk Sabah maybe . Aku akan merindui sahabat-sahabat aku semua dan negeri kelahiranku . Hobin Jang Hobin haha .

Perpindahan aku hanya sementara kot . Kalau ada rezeki sambung belajar kat sini , maybe aku dapat jumpa korang lagi . Mesti time tu muka korang semua dah berubah . Kalau aku maybe dah jadi macam orang Korea kot . Bukan pembedahan plastik ok . Ni namanya Natural Beuty . Hahaha . Rasanya sampai sini je kot cerita aku buat masa ni . Nak buat cerita baru pun tak de mood . Ingat nak buat The 3w Words siri yang kedua . Tengoklah kalau free aku buat k . Bubye .

#Note : Berwaspada sebelum anda terkena :) Cerita ni nak upload semalam tapi belum fully siap . So upload pagi ni je lah . Hehehe . :D

No comments:

Post a Comment