Friday 15 November 2013

                Hai stalker . Lama tak update kan . Rindu lettew , hehe . *Macam mintak penamparkan* . Sorry tak update sebab ada problem salah faham sikit . Mana boleh bagitau . Kalau nak tahu jugak kena tunggu next entry . Kali ni entry pasal seorang perempuan yang setiap tahun dapat coklet dari aku . Untungkan dia , so kalau nak coklet macam dia , kenalah baik dengan aku . *ayat mintak publisiti murahan* haha >,<  . Banyak perkara kelakar pasal kiterang ni . Hahaha :D

Perkara lawak pasal kami adalah *Diiringi bunyi drum* Ceh macam pengumuman nak terima kereta Ferrari pulak . :D

1) Pada mula aku kenal dia ni , dari facebook . Sebenarnya aku tak kenal pun siapa dia ni and tak tahu pun dia adik Fatin my bestfriend dalam The 3w words . Aku pun add lah dia , borak-borak kosong . Time tu kalau tak silap dia darjah 6 aku form 1 . Kelakar kan , sebenarnya dah lama aku kenal dia . Part paling kelakar bila aku ingat dia gemok . *Jujur gak kau ni Radzy* Ok , aku tahu dia tengah baca sekarang ni mesti prepare Machine Gun tuk tembak aku . Sorry lah sebab kata awak gemok . hehe

2) Nak tanya ni , kalau korang jumpa perempuan mesti terus borak kan . So , macam aku dengan dia dah kenal 4 tahun , tapi tak pernah bercakap . Serius ni . Apa kau tak caye , ish *asah parang* . Hah , baru kau caya . Tau takut . Tahun ni baru aku bercakap dengan dia , tu pun sepatah dua kata je . Mesti korang pelik kan . Hahaha . Itulah kami . :D Bergurau tak bertempat . KahKahKah *Gelak cara dia* haha

3) Part paling aku suka bila dia tak dapat makan coklet yang aku bagi tadi . Kesian dia . Hahaha . Nak tergelak pun ada , sebelum tu dia dah beria-ria nak makan bila kakak dia sampai kampung . Rupanya kakak dia tak bawak lepastu terus whatsapp kata kakak dia tak bawak coklet tu . Lepastu sedih , haha . Wahai pemakan coklet , tak expired pun coklet tu kalau simpan dalam peti ais . Hahaha .

Now aku nak bagitau siapa si Penerima Coklet tu . Nama dia Farra aka Dek Are . Dia baru je lepas PMR . Aku nak ucapkan semoga awak dapat the best result ok :D

#Note : Tak bercakap tak bermakna dia tak boleh jadi kawan anda , so , kawanlah dengan sesiapa pun asalkan jaga batas pergaulan anda . :*

No comments:

Post a Comment